آیین معرفی کتاب «امین زبان و ادب پارسی»

آیین معرفی کتاب «امین زبان و ادب پارسی»
آیین معرفی کتاب «امین زبان و ادب پارسی» روز سه شنبه با حضور جمعی از اساتید ادبیات، مسئولین کشوری و علاقه مندان حوزه ادبیات در نخلستان اوج برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، کتاب «امین زبان و ادب پارسی» که اخیراً توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله)، منتشر شده است پژوهشی پیرامون راهکار های علمی و عملی رهبر معظم انقلاب در صیانت، پویش و گسترش زبان و ادبیات فارسی است که به کوشش دکتر محمد حسن مقیسه از اساتید مبرز ادبیات، به رشته تحریر در آمده است.

نویسنده در این کتاب، با تحلیل محتوایی بیانات رهبر انقلاب در سال های مسئولیت ایشان، تلاش نموده است تا نوع نگاه ایشان به زبان و ادبیات فارسی را به خواننده معرفی کند و ابعاد چارچوب ذهنی حضرت آیت الله خامنه ای را در صیانت و گسترش زبان فارسی و راهکار های مربوطه احصا نماید.

آیین معرفی کتاب امین زبان و ادب پارسی با سخنرانی استاد علی موسوی گرمارودی، شعر خوانی حمیدرضا برقعی و حضور دکتر محمد رضا سنگری، دکتر احمد احمدی، محسن مومنی، فاضل نظری، مجتبی رحماندوست و جمعی از اساتید دانشگاه و چهره های سرشناس فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

این مراسم در روز سه شنبه 17 اسفند ماه 1395، رأس ساعت 10 در محل نخلستان اوج به آدرس میدان فلسطین، خیابان برادران مظفر، سازمان هنری رسانه ای اوج  برگزار می شود.

لازم است ذکر شود که شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است.