«فرازی از سخن» روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود

«فرازی از سخن» روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌رود
به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مجموعه «فرازی از سخن» به تازگی روی آنتن شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران رفته است و تا پایان ماه مبارک رمضان قست‌های مختلفی از این مجموعه‌ سی قسمتی روی آنتن خواهد رفت.

«فرازی از سخن» که در قالب میان برنامه از شبکه‌های مختلف سیما همچون شبکه اول، شبکه خبر، شبکه تهران و... روی آنتن می‌رود، مجموعه‌ای سی قسمتی است که در آن ضمن نمایش تصاویری مذهبی، سخنان تنی چند از سخنرانان مذهبی را پخش می‌نماید.

 

تهیه‌کنندگی مجموعه «فرازی از سخن» بر عهده سید مصطفی سیادت قرار داشته است و جمعی از کارگردانان همچون سیدمصطفی سیادت، محمد بیطرفان و محمدباقر فرهادی به کارگردانی آن پرداخته‌اند. در این مستند از سخنان بزرگانی چون «حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان»، «حجت‌الاسلام مسعود عالی»، «آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا»، «آیت‌الله جاودان»، «حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی»، «آیت‌الله ناصری»، «حجت‌الاسلام شیخ علی سعیدیان»، «حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان»، «حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی»، «آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی»، «امام خمینی»، «مقام معظم رهبری» و... استفاده شده است.

 

گفتنی است مجموعه «فرازی از سخن» که به عنوان یکی از برنامه‌های معنوی صدا و سیما برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

 

در ادامه می‌توانید یکی از قسمت‌های مجموعه «فرازی از سخن» را از نظر بگذرانید. علاقمندان به پیگیری این مجموعه نیز می‌توانند کانال تلگرامی سازمان هنری رسانه‌ای اوج را به آدرس https://telegram.me/owjmedia_org دنبال کنند.