«فصل شیدایی» مهمان استان «سمنان» می شود

«فصل شیدایی» مهمان استان «سمنان» می شود
هفدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای «فصل شیدایی» از بیست و یکم تا سی ام مردادماه در شهر سمنان روی صحنه می‌رود.
به گزارش روابط عمومی فصل شیدایی، نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه ای «فصل شیدایی»، پرمخاطب ترين نمايش تاريخ ايران، از «هبوط حضرت آدم» تا «ظهور امام زمان(عج)» و همچنین سیر «انقلاب اسلامی»، که پیش از این در شانزده استان کشور اجرا شده بود، این بار به مدت 10شب در سمنان به نمایش در می آید.


این نمایش از بیست و یکم تا سی ام مردادماه با میزبانی بیش از پنج هزارنفر در هر شب، از ساعت 19:30 در شهر سمنان، شهرک روزیه، پارک کوهستان اجرا می شود.


در این نمایش11اتّفاق بزرگ تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، غدیرخم، قیام عاشورا، ظهور امام زمان(عج)، همچنین دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برای مخاطبان به تصویر کشیده می‌شود.


همچنین، مقارن با عید سعید قربان، بخش نمایشی «حضرت ابراهیم(ع)» نیز در این فصل، اضافه شده که از جلوه های ویژه بصری خاصی برخوردار است.


علاوه بر این، گوشه هایی از زندگی دلاور مرد سمنانی، «شهید محمود اخلاقی» که از اوایل شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی تا آخرین روزهای دفاع مقدس، حضور فعالی داشته را در این نمایش شاهد خواهیم بود.


ورود عموم برای تماشای این نمایش رایگان بوده و علاقمندان می توانند برای تهیه ی بلیط به کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج(میدان سعدی)، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، فرهنگسرای کومش، فرهنگسرای امید خانواده و مجتمع چاپ اوج(میدان سعدی، جنب شهرداری) مراجعه نمایند.


طراح و کارگردان نمایش فصل شیدایی «سعید اسماعیلی»، نویسنده و راوی «رسالت بوذری» و مجری طرح «محمد نیاکان» است.


«مؤسسه مُهَنّا» با حمایت و همراهی «سازمان هنری رسانه‌ای اوج» و «ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمنان» به تهیه و تولید این اثر پرداخته اند.


علاقه‌مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه مهنا به نشانی www.mohanna.ir مراجعه کنند.