فوری/ به مناسبت پیام تاریخی رهبر انقلاب به حجاج منتشر شد؛ اطلاعات تازه‌ای از ارتباط آل سعود و انگلیس منتشر شد

فوری/ به مناسبت پیام تاریخی رهبر انقلاب به حجاج منتشر شد؛ اطلاعات تازه‌ای از ارتباط آل سعود و انگلیس منتشر شد
به مناسبت پیام تاریخی رهبر انقلاب به مناسبت موسم حج، اطلاعات تازه ای درباره شکل گیری تاریخ آل سعود، از ارتباط تنگاتنگ این حکومت با انگلیس تا پادشاهی سلمان بن عبدالعزیز در عربستان در تلویزیون منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، موشن گرافیک «سقوط» که به موضوع شکل گیری حکومت آل سعود در شبه جزیره عربستان می‌پردازد، منتشر شد.

 

این موشن گرافیک با استفاده از تصاویر دیده نشده از سران حکومت آل سعود، به ارتباط تنگاتنگ آنها با وهابیون می‌پردازد و به نقش دولت انگلستان در استقرار حکومتی طایفه‌ای در این منطقه اشاره می‌کند.

 

موشن گرافیک «سقوط» با مرور اقدامات خانواده آل سعود در سرزمین عربستان در سال‌های گذشته، ریشه بسیاری از اقدامات تروریستی در سطح جهان را این کشور معرفی می‌کند و با اشاره به یکی از بارزترین نمونه‌های آن، یعنی حمایت آل سعود از گروهک تروریستی القاعده، تناقض شعار و عمل کشورهای غربی در مبارزه با تروریسم در کنار حمایت از آل سعود را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

 

یکی از نقاط حساس تاریخی که در این موشن گرافیک به آن اشاره شده است، درگذشت ملک عبدالله و جایگزینی سلمان بن عبدالعزیز در جایگاه پادشاهی این کشور است که دور جدیدی از شیوع تروریسم را در جهان منجر می‌شود.

 

موشن گرافیک «سقوط» با مدت زمان 8 دقیقه محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه طراحان انقلاب اسلامی، تهیه و تولید شده و به مناسبت انتشار پیام رهبر معظم انقلاب به مسلمانان جهان در راستای فرارسیدن موسم حج از شبکه های مختلف سیما به نمایش در می آید.