فیلم/ جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»

فیلم/ جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»
عوامل فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» در همراهی با هشتگ کمپین مردمی #freemotevaselian در فضای مجازی، کلیپی از حاج احمد متوسلیان در این فیلم را با صدای خود وی منتشر کردند

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، عوامل فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به تازگی کلیپی را منتشر کردند که به بخش‌هایی از این اثر سینمایی درباره آزادسازی خرمشهر با صدای اصلی باقیمانده از حاج احمد متوسلیان می پردازد.

 

عوامل فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» پس از سخنان سردار حسین دهقان وزیر دفاع کشور و به راه افتادن هشتگ مردمی #freemotevaselian در فضای مجازی، برای همراهی با این پویش مردمی، این کلیپ را آماده و منتشر کردند.

 

«ایستاده در غبار» توانست جایزه بهترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کند.

 

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به تهیه‌کنندگی حبیب‌ الله والی‌نژاد و با فیلمنامه محمدحسین مهدویان تولید شده و محصول سازمان هنری و رسانه‌ای «اوج» است که از نیمه ماه مبارک رمضان در سرگروه زندگی روی پرده سینماهای کشور خواهد رفت.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «احمد که عصیان نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می‌خورد...»