پاسداشت شاعر «دو کاج» در بیست و ششمین شب شاعر

پاسداشت شاعر «دو کاج» در بیست و ششمین شب شاعر
به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، بیست و ششمین شب شاعر روز یک‌شنبه‌ بیستم تیرماه سال 1395 از ساعت 17 به بهانه پاسداشت استاد محمدجواد محبت برگزار می‌گردد.

بیست و ششمین مراسم شب شاعر که به پاسداشت استاد محمدجواد محبت اختصاص یافته است روز یک‌شنبه بیستم تیر ماه با حضور چهره‌هایی چون دکتر غلامعلی حداد عادل، استاد علی موسوی گرمارودی، دکتر محمدرضا سنگری، بیژن ارژن، افشین علا، محمدسعید میرزایی، علیرضا قزوه، احد ده‌بزرگی، مصطفی محدثی خراسانی، حسین اسرافیلی و تنی چند از اساتید و علاقمندان به شعر و ادب برگزار می‌گردد.

 

لازم به ذکر است در بیست و ششمین شب شاعر که روز یک‌شنبه 20 تیر از ساعت 17 در نخلستان سازمان اوج واقع در خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر شمالی برگزار می شود، حضور عموم علاقمندان نیز آزاد است.

 

استاد محمدجواد محبت از شاعران خوش‌قریحه معاصر کشور و چهره‌های نامدار شهر کرمانشاه است که آثا متعددی از ایشان در شعر و ادب باقی‌مانده است. این شاعر گران‌مایه که از مؤلفین کتاب‌های درسی است در میان مردم با شعرهای معروفی چون دو کاج و نماز، شناخته می‌شود.

 

گفتنی است مراسم شب شاعر در بیست و پنج دوره برگزاری خود به پاسداشت مقام ادبی بسیاری از چهره‌های سرشناس شعر و ادبیات کشور نظیر محمد حسین جعفریان، مرتضی امیری اسفندقه، حسین اسرافیلی، ناصر فیض، مصطفی علیپور، محمود اکرامی‌فر، زکریا اخلاقی و... پرداخته است.