پیام تسلیت مرکز آوای انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت استاد پورتراب

پیام تسلیت مرکز آوای انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت استاد پورتراب
به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) به مناسبت درگذشت استاد مصطفی کمال پورتراب پیام تسلیتی صادر کرد، که این پیام تسلیت را در ادامه از نظر می‌گذرانیم.

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

این وعده الهی است که همه به سوی حق رهسپار خواهیم بود.

با کمال تاسف و تاثر درگذشت عالم سترگ موسیقی، مدرس بی‌بدیل سرود و نغمه‌های ماندگار استاد مصطفی کمال پورتراب را به خانواده موسیقی و سرود کشور عزیزمان تسلیت عرض نموده و یاد آن استاد سفر کرده را گرامی می‌داریم. بر کسی پوشیده نیست که اکثر اساتید موفق موسیقی کشور تحت تعلیم این استاد برجسته مدارج عالی را طی نمودند. فقدان این ادیب فرزانه ضایعه بزرگی است. مرکز آوای انقلاب اسلامی یاد این عزیز سفر کرده را گرامی داشته و از خدای متعال آرزوی معرفت برای ایشان دارد.»

 

گفتنی است مرحوم استاد مصطفی کمال پورتراب شاگردان بزرگی همچون چک ناواریان، شهرداد روحانی، حسین علیزاده و مجید انتظامی را در عرصه موسیقی تربیت کرده‌اند. خانه سرود سازمان هنری رسانه‌ای اوج نیز افتخار داشته است تا در چندین دوره مختلف آموزشی از محضر آن استاد فقید بهره ببرد. همچنین مراسم نکوداشتی در 22 شهریورماه سال 1392 به همت مرکز آوای انقلاب اسلامی در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار گردید.