آغاز «فصل وصل» از 4 خرداد

آغاز «فصل وصل» از 4 خرداد
نمایش «فصل وصل» برگرفته از نمایش فصل شیدایی پرمخاطب ترین نمایش کشور است که به مناسبت آزادسازی خرمشهر آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت رایگان برای عموم مردم اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، پس از موفقیت بی سابقه نمایش میدانی «فصل شیدایی» که توانست رکود میزان تماشاگر نمایش در کشور را جابجا کند، جدیدترین اثر نمایشی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی (مهنّا)، با عنوان “فصل وصل” به کارگردانی سعید اسماعیلی و با روایت رسالت بوذری از چهارم خرداد ماه ۱۳۹۵ تا پایان ماه مبارک رمضان در تهران به روی صحنه می رود.

 

این نمایش که به همت گروه فصل شیدایی آماده  شده است، در چهار پرده به مدت دو ساعت برای علاقه مندان به نمایش میدانی، در باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی اجرا خواهد شد و انتظار می رود این نمایش نیز با استقبال گسترده مردمی روبرو شود.

 

نمایش «فصل وصل» برگرفته از نمایش فصل شیدایی پرمخاطب ترین نمایش کشور است که به مناسبت آزادسازی خرمشهر آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت رایگان برای عموم مردم اجرا می شود.

 

نمایش فصل وصل کاری از سازمان هنری رسانه ای اوج است که با همکاری معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و ناحیه مقاومت بسیج جماران به میزبانی باغ موزه دفاع مقدس از 4 خرداد تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.