«ابوطاها» سرنوشت اسرای عراقی جنگ تحمیلی را به تصویر می کشد

«ابوطاها» سرنوشت اسرای عراقی جنگ تحمیلی را به تصویر می کشد
به گزارش روابط عمومی خانه مستند انقلاب اسلامی، بهنام گنجه از تولید مستندی به نام «ابو طاها» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی خانه مستند انقلاب اسلامی، بهنام گنجه  از تولید مستندی به نام «ابو طاها» خبر داد و گفت: این مستند که هم اکنون مراحل تولید را پشت سر میگذارد، به روایت قصه ی یکی از فرماندهان قرار گاه خاتم الانبیا می پردازد که مسئولیت عملیات روانی را بر عهده داشته است. یکی از وظایف این فرمانده قراراگاه خاتم الانبیا رسیدگی به امور تبلیغات و عملیات روانی اسرای جنگی ارتش عراق در اردوگاه های ایران بوده است. به همین دلیل حالا پس از سال ها قرار است در این مستند سرنوشت اسرایی که با این کهنه سرباز سپاه پاسداران دیدار و هم نشینی داشته اند به نمایش گذاشته شود.

تهیه کننده ی مستند «ابوطاها» افزود: در مستند «ابو طاها» که در پنج قسمت برای نمایش آماده خواهد شد شاهد تغییرات بزرگی در زندگی اسرای ارتش بعث در ایران خواهیم بود؛ یعنی کسانی که روزی به عنوان اسیر جنگی در ایران حضور داشته اند حالا و پس از گذشت سال ها تحت تاثیر اندیشه های انقلابی فرماندهان و رزمندگان ایرانی تبدیل به فرماندهان و رزمندگان محور مقاومت در خط مقدم مبارزه با تروریست های تکفیری یعنی عراق شده اند. سعی شده است که تاثیرات عملیات تبلیغاتی و روانی فرماندهان ایرانی در اردوگاه های اسرای جنگی بررسی شود و نتیجه آن به نمایش گذاشته شود. 

مستند «ابوطاها»  از تولیدات خانه مستند انقلاب اسلامی به تهیه کنندگی بهنام گنجه و کارگردانی حسن قهرمانی هم اکنون مراحل تولید را پشت سر می گذارد