استقبال ویژه مردمی از غرفه «مهرِ ماه» در نمایشگاه نوشت‌افزار ایران‌نوشت

استقبال ویژه مردمی از غرفه «مهرِ ماه» در نمایشگاه نوشت‌افزار ایران‌نوشت
به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، علیرضا محمدی مدیر عامل تجاری سازی سازمان کودک و نوجوان اوج عنوان کرد: خوشبختانه امسال غرفه «مهرِ ماه» رکورد بازدید، استقبال و فروش را در میان سایر غرفه های نمایشگاه ایران نوشت شکسته است و این رویداد مبارک، حاصل اجرای ایده تجاری خاصی است که در این غرفه دنبال می شود.

وی افزود: اکثر غرفه ها متعلق به تولیدکننده هایی هستند که با تلاش و زحمت شبانه روزی در عرصه تولید محصولاتی همچون دفتر و کیف مدرسه، عناصر مذهبی و ملی معاصر و تاریخی ایران را به صورت کاملا دلنشین و کودک‌پسند گنجانده اند؛ اما این واحدها در غرفه های خود، تنها محصولات تولیدشده خود را عرضه می کنند و این مساله از تنوع محصول کاسته است. در مقابل «مهرِ ماه» تلاش کرده تا در کنار چنین محصولاتی سایر نیازهای نوشت افزار در سبد خرید خانوار را در نظر بگیرد.

 

وی ادامه داد: به همین دلیل است که خانواده ها از غرفه «مهرِ ماه» استقبال ویژه ای دارند. زیرا نیاز آنان برای مراجعه به بیرون از نمایشگاه را به کلی مرتفع می سازد و می توانند همه مایحتاج لوازم التحریر خود را به یکجا و البته بدون کوچکترین نماد غربی خریداری نمایند.

 

محمدی اظهار داشت: نکته بسیار قابل توجه و متفاوت نمایشگاه امسال نسبت به سالهای گذشته استقبال اقشار مختلف و متفاوت از محصولات ساخت ایران است به گونه ای که حتی مشتریانی با ظاهر نه چندان مذهبی بابت ایرانی نبودن کلیه محصولات به شدت اعتراض می کنند! حال آنکه برخی از اقلام لوازم التحریر هنوز هیچ نمونه داخلی ندارند.

 

وی ادامه داد: تاکید شدید مشتریان بر ایرانی بودن محصول در سالهای گذشته مشاهده نمی شد و این نکته را می توان به عنوان وجه ممیزه اصلی نمایشگاه امسال نسبت به سالهای گذشته و تبلور دیدگاههای رهبر انقلاب در زمینه حمایت از تولید داخلی در مطالبات مردم دانست که نوید بخش حرکت به سمت پیشرفت و آینده روشن برای تولیدکنندگان داخلی است. 

 

گفتنی است ایران نوشت نمایشگاهی از محصولات مجمع تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی اسلامی است که همه ساله در شهریور ماه با هدف عرضه نوشت افزار حامل فرهنگ ایرانی اسلامی به خانواده های ایرانی دایر می شود. ایران نوشت در سال 95 با شعار «بچه های ایرانی، قهرمان های ایرانی» از تاریخ 2 الی 12 شهریور ماه در دسترس علاقه مندان می باشد.

 

 

نتهای پیام/