برای اولین بار، یک فیلم سینمایی ایرانی صاحب "آرت بوک" می‌شود

برای اولین بار، یک فیلم سینمایی ایرانی صاحب "آرت بوک" می‌شود
آخرین خبرها از آرت بوک «بادیگارد»

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، برای نخستین بار در ایران، آرت‌بوک تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا، با تصاویر منتشر نشده و شرح تمامی جزئیات مربوط به ساخت فیلم بادیگارد بزودی روانه بازار می‌شود.

 

براساس آنچه از سوی گروه تولید این آرت‌بوک اعلام شده، در کتاب فیلم بادیگارد بیش از 562 عکس، کانسپت و استوری‌بورد از فیلم برای اولین‌بار منتشر می‌شود. در این کتاب به شرح تمامی جزئیات ساخت فیلم از مراحل اولیه تحقیق و نگارش فیلم‌نامه تا پایان مراحل فنی فیلم اشاره شده است. بخش دیگری از این کتاب نیز به شرح ساخت صحنه‌های ویژه اکشن فیلم نیز اختصاص داشته و این صحنه‌ها در این کتاب مورد بررسی و بازبینی دقیق و تصویری قرار گرفته‌است.

 

در حالی که تولید آرت‌بوک برای فیلم‌های سطح اول سینمای جهان امری طبیعی و مرسوم است، این نخستین‌بار است که آرت‌بوک یک فیلم‌سینمایی ایرانی به این شکل تهیه و عرضه می‌شود. لازم به ذکر است در فیلم‌سینمایی بادیگارد، بیشترین تعداد استوری‌بود و کانسپت برای فیلم‌بردای صحنه‌های حساس فیلم طراحی شده بود که جزئیات این موضوع در این کتاب با توضیحات دقیق و به صورت یکجا منتشر خواهد شد. کتاب آرت بوک، تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا، در 172 صفحه بزودی روانه بازار می‌شود.

 

گفتنی‌است «آرت بوک» کتاب عکس‌محوری است که در آن جزئیات تولید یک فیلم‌سینمایی همراه با تصاویر مربوط به مراحل مختلف ساخت نظیر پیش تولید، تولید، پشت‌صحنه، کانسپت، استوری‌بورد و... همراه با توضیحات لازم پیرامون مراحل مختلف آن تهیه و تنظیم شده و روانه بازار می‌شود.