تقدیر آستان مقدس حضرت علی از مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی

تقدیر آستان مقدس حضرت علی از مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی
به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، آستان مقدس حضرت علی(العتبة العلویة المقدسة) به مناسبت برگزاری موفقیت‌آمیز نمایش بزرگ نجم‌الثاقب در نجف با اهداء لوحی به تقدیر از مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی(مهنا) پرداخت.

نمایش بزرگ نجم‌الثاقب که امسال نیز به همت مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی(مهنا) برای سومین سال متوالی در ایام پیاده روی زائران اربعین در کشور عراق برگزار شد، توجهات بسیاری را به خود جلب نمود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایش نسبت به سال‌های گذشته می‌توان به تمرکز بیشتر نمایش بر زبان عربی و همچنین استقرار در مکانی دائمی در میدان ثورة‌العشرین نجف اشاره کرد.

اجرای نمایش بزرگ نجم‌الثاقب در شهر نجف مضاف بر زائران نظر بسیاری از علمای شهر نجف را نیز به خود جلب کرد و بر همین اساس آستان مقدس حضرت علی(العتبة العلویة المقدسة) ضمن اهداء لوح تقدیری به تمجید از مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی(مهنا) پرداخت.

در فرازی از این تقدیرنامه که به امضای «نزار هاشم حسین حبل‌المتین» مسئول عتبه علویه مقدسه رسیده، آمده است: تولیت آستان مقدس امیرالمؤمنین(ع) سپاس خالصانه خود را به همراه این لوح تقدیم می‌دارد و به پاس آنچه از هنر و اخلاص بی‌پایان به ساحت امیرالمؤمنین(ع) نثار داشته‌اید، امیدواریم این خدمت به زیباترین شیوه از شما پذیرفته و اجرتان در این راه مضاعف شود.

گفتنی است نمایش بزرگ نجم‌الثاقب که امسال نیز به همت مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی و با کارگردانی سعید اسماعیلی در ایام پیاده‌روی اربعین به اجرا در آمد از بزرگترین و پربیننده‌ترین اتفاقات فرهنگی کشور عراق محسوب می‌شود. میزان استقبال از این نمایش تا حدی گسترده بود که اجرای این نمایش پس از اتمام اربعین با درخواست‌های مکرر علاقمندان تمدید شد و شهر نجف تا آخرین روز ماه صفر شاهد نمایش بزرگ نجم‌الثاقب بود.