تقدیر از کیومرث عباسی قصری در سی و ششمین شب شاعر

تقدیر از کیومرث عباسی قصری در سی و ششمین شب شاعر
سی و ششمین مراسم شب شاعر انقلاب اسلامی دوم خرداد سال 1396 از ساعت 17 در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج در راستای پاسداشت کیومرث عباسی قصری با حضور تنی چند از چهره‌های ادبی و علاقمندان به شعر و ادب فارسی برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، سی و ششمین شب از سلسله نشست‌های «شب شاعر»، فردا سه‌شنبه دوم خرداد 1396 در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار خواهد شد.

سی‌وششمین شب شاعر که با حضور تنی چند از نامداران و علاقمندان شعر و ادبیات انقلاب در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار می‌شود به پاسداشت «کیومرث عباسی قصری» می‌پردازد.

کیومرث عباسی قصری از شاعران نام‌آشنای کشور است که سال‌ها در زمینه شعر و ادب فارسی مخصوصاً غزلسرایی به فعالیت پرداخته است و از همین رو سی و ششمین مراسم شب شاعر به تقدیر و پاسداشت از این شاعر فرهیخته اختصاص داده شده است.

این مراسم با حضور چهره‌های نام‌آشنایی چون ناصر فیض، مرتضی امیری اسفندقه، علیرضا قزوه، اسماعیل امینی، بهروز یاسمی، محمدعلی سلطانی، کوروس احمدی، علی‌محمد مودب، محمدمهدی سیار، رضا اسماعیلی، حسین اسرافیلی، بیژن ارژن و تنی چند از علاقمندان به شعر و ادب فارسی برگزار می‌شود.

گفتنی است سی و ششمین مراسم شب شاعر انقلاب اسلامی که دوم خرداد سال 1396 از ساعت 17 در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج واقع در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر (شمالی) برگزار می‌گردد و حضور برای عموم علاقمندان آزاد است.