ضیافت سرود و نمایش در پیاده روی اربعین

ضیافت سرود و نمایش در پیاده روی اربعین
قائم مقام مرکز «مأوا» امسال دو اجرای پاتوقی «خیرالاحباب» و «حسین، عشق بین المللی» در مسیر پیاده روی اربعین به اجرا در می‌آید.
به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، قائم مقام مرکز مأوا برنامه های این مرکز هنری را برای زائران اربعین تشریح کرد.

احسان خداپرست در این باره گفت: امسال دو اجرای پاتوقی «خیرالاحباب» و «حسین، عشق بین المللی» در مسیر پیاده روی اربعین به اجرا در می آید.
خداپرست در توضیح این برنامه ها گفت: با توجه به استقبال گسترده از نماهنگ «خیرالاحباب» که سال گذشته در همین ایام منتشر شد، امسال بنا داریم تا این نماهنگ را به قالب اجرای پاتوقی در دو مسیر پیاده روی طریق العلما و طریق اصلی نجف تا کربلا در 40 موکب به اجرا در آوریم که اجرای زنده این سرود نمایش از 30 مهر آغاز شده و تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.

قائم مقام مأوا ادامه داد: برنامه دیگر این مرکز هنری اجرای سرود نمایش «حسین، عشق بین المللی» در 3 زبان فارسی، عربی و ترکی قرار است در هفته منتهی به اربعین در عمود 974 و به طور روزانه در 5 نوبت به اجرا درآید.

گفتنی است مرکز مأوا هر ساله برنامه هایی را به مناسبت اربعین حسینی تولید می کند که به طور مثال می توان به نماهنگ های داغ نهان با صدای محمد اصفهانی، دل خون با صدای محسن چاوشی، پیاده ها با صدای رضا صادقی، طریق با صدای سید مجید بنی فاطمه و... اشاره کرد.