فیلمی با موضاعات اجتماعی و مضامین عاشورایی

فیلمی با موضاعات اجتماعی و مضامین عاشورایی
فیلم هیهات در 4 اپیزود به کارگردانی دانش اقباشاوی، هادی نائیجی، هادی مقدم دوست و روح‌الله حجازی در سی‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا شفیعی که تازه‌ترین فیلم خود را براساس داستانی از ۴ کارگردان و نویسنده مقابل دوربین برده بود، پس از چند ماه کار بدون وقفه، فیلمبرداری «هیهات» در روایت سوم به کارگردانی هادی مقدم دوست را در کربلا به پایان رساند.

طبق تصمیم‌گیری تهیه‌کننده و کارگردانان؛ فیلم سینمایی «رند» به «هیهات» و با نام بین‌المللی Never تغییر نام داده و قرار است برای نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

این اثر به عنوان اولین فیلم ۴ اپیزودی سینمای ایران با ۴ کارگردان و نویسنده که پیش از این با نام «رند» در سکوت خبری کار خود را آغاز کرده بود، با گذشت چند ماه فیلمبرداری توسط امیر موسوی در نقاط مختلف کشورهای ایران و عراق از جمله آبادان، خرمشهر، کربلا و نجف در حال حاضر توسط امین شریفی وارد مرحله صداگذاری شد و خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا به صورت همزمان کار تدوین را انجام می‌دهند.

هم‌زمان با اعلام خبر تغییر نام این پرژه سینمایی، اولین عکس‌ها از حضور مینا ساداتی و بابک حمیدیان در روایت سوم به کارگردانی هادی مقدم دوست منتشر ‌شد.

در این پروژه سینمایی حمید فرخ‌نژاد، حامد بهداد، مینا ساداتی، بابک حمیدیان، آلا نجم، بهاران بنی احمد و... به ایفای نقش می‌پردازند.

این پروژه اپیزودیک با موضوعات اجتماعی و مفاهیم عاشورایی، محصول سازمان هنری و رسانه‌ای اوج بوده و برای حضور در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر آماده می‌شود.

 

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: امیر موسوی، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مدیر برنامه‌ریزی: سعید بیات، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: عباس بلوندی، دستیار کارگردان روایت اول: سعید بیات، دستیار کارگردان روایت دوم: محمدرضا احمدی، دستیار کارگردان روایت سوم: سعید بیات، دستیار کارگردان روایت چهارم: رضا غفار‌نژاد، دستیار تهیه کننده: سید سجاد طباطبایی، تدوینگر: خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا، مدیر صداگذاری: امین شریفی، مدیر تدارکات: سعید نظری، جلوه‌های ویژه بصری و ناظر پس از تولید: وحید قطبی‌زاده، عکاس: حسن هندی، تصویربردار پشت صحنه: علی قلندریان،، مشاور رسانه‌ای: فائزه آقابابائی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محصول سازمان هنری و رسانه‌ای اوج.