پخش مسابقه تلویزیونی «کارویا» از شبکه یک سیما

پخش مسابقه تلویزیونی «کارویا» از شبکه یک سیما
فصل اول مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی و حمایت از مزیت‌های رقابتی دانش بنیان از ۱۵ آذرماه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، فصل اول مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف شناسایی و حمایت از مزیت‌های رقابتی دانش بنیان از ۱۵ آذرماه روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

مسابقه تلویزیونی «کارویا» با محوریت ارائه‌های کوتاه درصدد است تا با شناساندن ایده‌ها و طرح‌هایی که به محصول یا خدمات رسیده‌اند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایه‌گذاری مردمی را نیز فراهم کند.

در این مسابقه تلویزیونی بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر می‌پردازند تا طرح‌های برتر شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

باز پخش این مسابقه‌ی تلویزیونی چهارشنبه و جمعه، ساعت 8:30 روی آنتن شبکه یک می‌رود.

دکتر علی ناظمی معاون سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ویدا سینا مدیرعامل و عضو هیات مدیره مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک، فاطمه جعفری بنیان‌گذار و مدیرمسئول سایت سهام یاب و دکتر علی‌اصغر سعدآبادی رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی، داوران فصل اول مسابقه تلویزیونی «کارویا» هستند.

مسابقه تلویزیونی «کارویا» محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و تولید شده در استودیو نوبین است.

عوامل مسابقه تلویزیونی «کارویا» عبارتند: از مهدی مهرنیا (کارگردان)، فائزه رمضانی (مدیرپروژه و برنامه ریز)، محمدجواد ترابی (سردبیر) سیاوش رمضانلو (مدیر تولید)، محسن کالجی (مدیر تصویربرداری)، سعید احمدی (مدیر صدابرداری)، احسان هوشیارگر (مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی)، محمدرضا نوروزی (منتور)، محمد اسفندیاری (گرافیست)، مرتضی شجاعی (طراح صحنه و دکور)، استودیو رامکا (برندینگ و تبلیغات)، علی خسروی (سرپرست تیم طراحی و جانشین تهیه کننده) و احمد شفیعی (تهیه‌کننده).