«چشماتو ببند» به مرحله تدوین رسید

«چشماتو ببند» به مرحله تدوین رسید
به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، فیلم نیمه‌بلند «چشماتو ببند» از تازه‌ترین محصولات خانه فیلم داستانی، آخرین مراحل ساخت خود را پشت سر می گذراند.

سید سجاد قافله‌باشی، مدیر خانه فیلم داستانی در گفتگویی ضمن اشاره به این موضوع، تأکید کرد: فیلم داستانی نیمه‌بلند «چشماتو ببند» هفته گذشته آخرین سکانس‌های خود را در شهرستان یزد، جلوی دوربین برد و هم‌اکنون مراحل تدوین فیلم آغاز شده است.

مدیر خانه فیلم داستانی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انتظار می رود تدوین فیلم و صدا گذاری فیلم تا نیمه مرداد ماه به اتمام برسد و برای پخش آماده شود.

 

قافله باشی که تهیه کنندگی این فیلم را نیز بر عهده داشته، داستان فیلم را به موقعیت‌های دشواری که در زندگی هر فردی ممکن است اتفاق بیفتد، مرتبط دانست و افزود: در این فیلم ماجرای مردی به تصویر کشیده می‌شود که با به دنیا آمدن فرزندش با بحران بی پولی شدیدی روبرو می‌گردد و چالش‌هایی بر سر راهش قرار می گیرد.

گفتنی است «چشماتو ببند» از تازه‌ترین محصولات خانه فیلم داستانی است که ابوذر حیدری کارگردانی آن را بر عهده دارد و احسان ثقفی یزدی فیلمنامه آن را به تحریر در آورده است. این اثر پس از به اتمام رسیدن مراحل تولید از شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.